Υποστήριξη Εφαρμογών
Οι υπηρεσίες υποστήριξης εφαρμογών παρέχονται σε πελάτες με ενεργό συμβόλαιο με τους παρακάτω τρόπους:
- τηλεφωνική επικοινωνία
- απομακρυσμένη διασύνδεση (Remote Access)
- επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του πελάτη
Ενδεικτικά η υποστήριξη εφαρμογών περιλαμβάνει τα παρακάτω:
- συμβουλευτική στη χρήση
- διαχείριση σύνθετων θεμάτων (παραμετροποίηση εφαρμογών, διασύνδεση συστημάτων κλπ.)
- εγκατάσταση νέων εκδόσεων
- εκπαίδευση σε νέες λειτουργίες
- υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών (π.χ σωστή τήρηση αντιγράφων ασφαλείας)
- επικοινωνία με πελάτη (Customer feedback)